fredag 16 juli 2010

Äntligen

Första i år ! 8,59kg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gubben!!
Äntligen!!
Grattis!Den var du verkligen värd!!
Som du nött på...
Så roligt!!Jäkla fin "larre" va´det också!!

Puss på´re!!
//Sahra

Anonym sa...

Tänk va lätt det går om man använder rätt fluga!

Tack för håvningen

//Patrik

Team Jögga sa...

Tack för alla fina ord...okej då patrik...ibland har du rätt då...